I väntans tider

Systemet besöket gick utan flaskor kastade eller gungande i hörnet.
Var inte så mycket folk faktiskt. Skönt det.
Och jag som går där och har noll koll på vad jag ska ha. "Nej det gillar jag inte, nej det gillar jag inte".
Varför ska jag då ens dit? *hahaha*
Men en flaska vin till lördag fick jag iaf och några cider till ikväll. Sen om det dricks eller inte, det återstår att se :P
Men nu har jag iaf lite. :)
Försöker få kontakt med Jenny på msn, men hon vill då inte svara. *haha*
Men OM hon nu bangar, så vet jag att Emma och de ska ut så kanske jag kan få gått med där.

Så nu sitter jag mest och bara väntar på att vi ska åka. Robin lät inte det minsta sugen alls..
Men han sa inte att han inte skulle dit iaf. Hoppas bara han inte åker vid nio eller nått.. För då vill inte jag hem :P
Inte som det är nu iaf. *haha*

Tänkte jag skulle ge honom en lika kul skärtorsdag som jag fick förra året.. Men då sa Karen att det är ju bara mig själv det drabbar ändå.. Och det är ju sant. *haha* Så det låter jag då bli, så kul är det ju inte att må dåligt.

Imorgon ska det städas här och pluggas. Är tanken iaf.

Nej, ska nog lägga mig på soffan och vänta.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0