En ny dag och nya tag.

Sitter nu med näsan i böckerna igen (ja inte precis just exakt nu, men ni fattar).
Har inte hunnit bli så mycket än men har iaf läst sammanfattningarna på 6 kapitel.

Har varit till Uddevalla med Caroline och Albin, gick snabbt hos läkarna.
Och ännu snabbare hade det ju gått om vi faktiskt kommit in den tiden de sagt och inte 45 minuter senare :P
Men men, när de väl kom så tog det kanske 30 sekunder för läkarna och så var det klart. *haha*
Efter tog vi en snabb sväng in på Coop, tog kanske en kvart. Och det är rekord! Brukar vi gå där en timme annars? ;)
Men vi fick skynda hem för Christian var hemma med Theo under tiden, för stackarn är dålig :( och han skulle ju tillbaka till jobbet. Fick med mig Martins bil hem men så blir det byte till Christian och Carros bil imorgon, blir den till Trollhättan på torsdag istället. Martins låter visst konstigt så den ville han inte släppa ut på längre turer.
Så då passade jag på att skicka iväg Ellos paketet och böckerna :)
Fick gjort några kokta korvar med bröd och sen näsan i böckerna.

Sitter och mantrar (om man nu kan säga så) för mig själv att jag kan, jag kan, jag kan klara detta. *haha*
Alla sätt är ju bra och så vidare.

Nej nu ska jag fortsätta men fick ju skriva lite oxå.
Men bli inte förvånade om det kommer ett litet psykbryt inlägg igen ;)

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0