Dravlet för idag.

Ja.. Idag skulle jag ha en hel dag med pluggande ja..
Gick inte så bra. Tänkte först börja läsa när jag började med tvätten klockan sju, men då var jag trött så jag sov istället.
Så vid nio tänkte jag att jag skulle börja men då skulle jag bara äta nått först.
Så hamnade jag framför tvn va klart, och tvättandet höll på.
Sen när sista tvätten var klar så skulle jag bara se klart på Hem till gården och sen börja.
Men.. Så blev det inte så då heller..
Och plötsligt satt jag ner över med Emma.. *haha*
Efter det var jag i Hunnebo med Johan.
Var lite lagom trött på hans far, som alltid känns det som.
Måste vara otroligt jobbigt att vara med eller hitta på nått själv med sonen.
Och då gör det så ont i hjärtat så jag kan inte med att säga nej.
Och nu.. Ja nu sitter jag här framför datorn :P
Är ju tv program att se på nu. *haha*
Och det är ju onsdag och det betyder Grey's!

Så så bra gick det! *skärpning Jessica!*
Imorgon måste jag komma ihåg och avboka den där tiden i Gbg med. De kan ta kort på sig själva istället för att lura av oss en massa pengar vi inte har.

Har ju tvättat idag som sagt, så nu är det fuktigt här inne och luktar blöta kläder. Fick inte ens plats med alla på tvättställningen! Tur att det är såpass att man kan ha öppet iaf så jag får lite luft här innan jag ska försöka sova.
Har svårt att somna på kvällarna eller t om nätterna, jag är så trött så det gör ont i ögonen på mig men ändå ligger jag där och vrider och vänder på mig och det kliar på fötterna. Mycket spännande.
Men men till slut så somnar jag ju.

Skola imorgon igen och sen teater på Johans skola klockan 18.
Ska försöka ta kort, det är en teater om Astrid Lingrens figurer.

Annars händer här ingenting, som alltid. Ser på tv.
Och tänker på att plugga. Måste lära mig att ta tänkandet och göra det till handling oxå.
Men blir att sitta hela helgen.
Borde ha nån som står med en piska bakom en och tvingar en att sitta.

Hoppas några av kläderna hinner torka till imorgon.. Kan ju vara kul att ha nått att ha på sig kanske när man ska till skolan.

Ja ni ser så spännande saker jag har att skriva.  Not.

Nej ska fortsätta se på Cold case.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0