Beroende?!

Jag tror nästan jag fått ett beroende... Av spindelharpan!!
Skulle ju sova igår då.. Men inte då, jag fastnade framför spindelharpan till klockan var halv fyra! :O
Och nu har jag suttit där mest hela dagen, förutom när jag kört Johan fram och tillbaka på kalas.
Inte bra inte bra..

Kvart i tio skulle Börje komma och jag skulle lämna honom på Smögen. Fem i halv ringer han och frågar om jag är klar?
Öh nej. Då hade jag gått upp fem- tio minuter tidigare. Han säger en tid men kommer bra mycket tidigare.
Så då suckade han och sa "kom ut så fort du är klar". Ja, men om du ger mig en tid går jag ju efter den, inte stressar jag mig klar för han kanske kommer innan? Tröttsamt, var likadant i torsdags när vi skulle åka till Trollhättan. Han sa tio i åtta, men ringde fem över halv och frågade om jag inte var klar. Det är inte jag då.

Nu är Johan på andra kalaset, klockan 11 var han på tumlaren, och såg riktigt nöjd ut när jag hämtade honom så de har nog haft roligt. :)
Sen var det hem, vi spelade en omgång Fia med knuff och sen skulle han blir sjörövare..
Fick med en påse med det han skulle ha. I där låg en t-shirt (solveigs kanske) med ett ankare på, och nått som han skulle ha runt magen och en ögonlapp... Ja hopp tänkte jag.. Saknade ju hatt eller nått. Så fick kollat och fick fram en svart skarf och knytit den runt huvudet på honom i ett försök att få det lite mer sjörövar aktigt och så kom jag på att man kan ju måla dit nån mustasch och så med.. Frågade om han ville det och det ville han, han vissade hur han ville ha mustaschen och så fick jag försöka göra det.. Jag vet iaf att jag inte ska bli ansiktsmålare :P Men han blev nöjd iaf, och det är ju huvudsaken.

Här är han, sjörövaren...




Jag tänkte på kläder till detta en annan dag, tänkte en randig tröja eller den t shirt jag vet han har/haft med sjörövar skepp på.. Men hjälper inte att tänka. (Och det kanske vore döskallar på, och det kan man ju inte ha på sig... Verkar det som iaf om S får bestämma.) Men som sagt han var nöjd.
Detta kalaset håller på ända till fem.
Runt då trodde Börje att han slutade jobba med, så vi får se vem som hämtar honom.

Sedan vet jag inte vad som händer. Vill göra nått men vet inte vad. Så får väl sitta här och sucka och klättra på väggarna istället.
Men nästa vecka då SKA jag ut, innan jag blir galen på riktigt, klättrar på väggarna eller möglar fast.
Jag behöver det, det syns i mina ögon. De är helt tomma, inte ett litet leende eller glimt av nått i dem.
De är bara... tomma. Undrar var jag tagit vägen? Men förhoppningsvis fylls de med leeende och glädje när jag fått kommit ut och gjort nått mer än glo på en skärm, dator eller tv.
Och det är ju påsk, och då har jag ju fått order på att gå ut.. Och lämna msn bilder och läges rapport. *hahahahahahaha*
Jag ser fram så emot det!! :D Om jag bara få pengarna innan med, så jag kan komma mig ut. *haha*
Vore trist annars. Fast Jenny sa hon kunde betala mitt inträde isf men hur dumt känns inte det?! Draaaar med henne ut och så får hon betala? Hahahahahaha! Nej det går ju inte för sig. Får väl springa på utsidan annars *loooooser* :P

Nej nu får jag väl.. öhh.. Dra ner mig mer i beroendet?

Kisses

Kommentarer
Postat av: carro a

whaat?? min syrra e spelberoende.. hihi

han var ju söt johan juh, dög fin fint.

gött att du ska få komma dig ut=) Om inte pengarna kommit in får du bara säga till så betalar jag lite mer på vårt lilla lån från dig

2009-04-04 @ 21:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0