Dagen

Finns inget att skriva egentligen.

Trodde jag skulle vakna tidigt. Det gjorde jag inte.
Vaknade av att syster skickade ett sms, så ringde hon när jag svarat och så var det bestämt att Börje och jag skulle dit på lunch.
Fick sms om att jag skulle ut på msn, så fick kravla mig upp ur sängen och starta datorn.
Så fick jag pratat med Börje då, han sa vad han var sugen på för mat, jag sa okej och det gjorde Caroline med.
Sen satt jag en stund innan jag fick tummen ur och ta på mig kläder.
Sen fick jag läst i min bok, men det gick segt, ett jäääätte långt kapitel med massa konstiga ord och grejer. *suck*
Sen åkte vi till Hunnebo, gjorde maten åt och sen hem igen där jag kollade lite tv och läste tills ögonen gick i kors och jag var tvungen att sova ;) Svårt att läsa den boken och hålla ögonen öppna.
Sen vaknade jag, läste lite mer, såg lite på tv, läste lite.
Och sen pratade jag med Karen innan det var dax för Grey's!

Och nu sitter jag här och skrattar med Karen på msn över korkade människor. *hahaha*
Snart sova dax tror jag. ;)

Kisses

Kommentarer
Postat av: Karen

hehehe ja shit va vi skrattade!

2008-10-16 @ 21:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0