Shoppat

Idag var ju en hemma dag :)
Så jag sov till jag vaknade och minns inga drömmar. Sorry Karen ;)
Åkte till Hunnebo vid kvart i elva.
Så åkte Caroline och jag till Torp för att handla :)
Blev en hel dag!
Och jag fick köpt mat, ett par jeans, sådana där "servetter" man tvättar av sminket med, hårnålar, migrän tabletter, svarta .. hmm.. vante liknande saker fast med bara halva fingrar..Vet inte vad det heter. Och lite kläder till Johan.
Han var här i måndags med byxor som var en BRA bit för korta, är ju pinsamt! Så jag köpte tre byxor och en tröja.
HOPPAS han får ha på sig det bara. Han sa i bilen hem från Hunnebo (han och Börje var där så åkte med dem hem) att han ville ha de blå byxorna och den nya tröjan imorgon till skolan.. Återstår ju att se..

Han blev glad iaf, även om man kan önska att hans far hade visat lite mer uppskattning. Men vad kan man begära.. Tydligen inte mycket.
När jag kom hem och fick packat in allt var jag över till Robin och lämnade hans toalett papper som jag köpt, han vågar ju inte köpa sånt själv så jag passade på när vi var där. Vet inte om det är billigare, men känns så iaf ;)

Så nu bara jag väntar på att Grey's ska börja!
Underbara Grey's! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0