...

Kom på förut att jag har försökt läsa denna helvetes bok så mycket att jag totalt glömt bort att plugga till redovisningen.
Så nu har jag suttit och bokfört och så. Och det går så mycket lättare!
Visst fattar inte allt där men tiden går så mycket fortare och jag får gjort så mycket mer.
Har suttit med det i tre timmar nu och nu börjar jag känna att jag är slut i huvudet.. Inte som när man läser den där boken, då man först inte är koncentrerad det minsta och sen är man helt slut efter en halvtimme.

Så har mina misstankar om vilken inriktning det blir för mig senare, tredje året (om man nu kommer så långt ;)), och inte är det Organisation iaf! Jag är nog en Redovisnings ekonom. Hålla på med bokföring och sånt där.
Nu har vi visserligen inte haft nån Marknadsföring än... men det verkar oxå bara jobbigt ;)

Nu ska jag vila huvudet lite, kanske blir tacos sedan med Börje och Johan men inget säkert.
Så får jag väl räkna lite mer när jag känner att huvudet är med igen =)
Detta är ju faktiskt kul iaf :)
(läste du Karen.. en positiv sak :P)

Kisses

Kommentarer
Postat av: Karen

hihi!

2008-10-19 @ 19:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0