Söndags dravel

Vi såg ju på tv och så igår.
Vi kollade då på The Grudge, ni vet äckel unge och äckel mamma till unge som låter äckligt ;)
Filmen är rätt kass kan man ju säga men ungen är äcklig! Mamman ser mest löjlig ut ;)
Och ljudet är ju lite jobbigt.

Iaf, när jag borstat tänderna igår och redor för sängen så hörde jag konstigt ljud..
Och då fick jag bevis på att ja, man går faktiskt runt och lyssnar efter vad det är :P
Vet inte vad det var men lät ovanför dörren till badrummet och sen tystnade det, så skickade ett sms till Robin och sa det att om jag skulle vara försvunnen idag eller jag skulle hittas död här hemma eller på vinden så är det äckel ungen som varit i farten!
Fick inget svar då så jag antar han sov redan.
Men som den äkta kompis han är så skickade han iaf förut och frågade om jag överlevde natten :P
Och det gjorde jag ju! Sov så gott så, lääääääääääänge. Fast sitter redan och gäspar.. ?
Har väl sovit för mycket då..

Jo just det, så berättade Robin igår att han börjar bli lite bättre kompis med vissa på Llentab nu... ;)
Först sa jag okej, tills jag insåg vad som kunde komma ut av det ;) Så då sa jag "ahh..".
Och han sa att det var det han tänkt på med och därför han berättade det ;)
*hahahahaha* Det är en vän att ha det.. ;)
Sen att det bara är snack, det kan vi ju låtsas om att vi inte vet :P

Har inte gjort nått idag sen jag vaknade, bara legat och kollat på CSI.
Tills jag tröttnade för en stund sen och stängde av och vem fick jag väl se på ettan då?! Jo Håkan!
Så fick ju kolla lite på honom. Rätt rörig den karln när han pratar. *haha*
Och sen startade jag ju datorn för att kolla läget men var inte mycket att se.

Och nu... nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. duscha tror jag sitter högst upp på listan.
Skulle även ha varit och handlat lite och fyllt på busskortet.. Är ju snart dax med bussåkning igen.

Ja, jag får väl se om jag kan komma mig in in duschen..

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0