Ge mig ett r.. R

Nu har vi haft våran tjej kväll.
Blev inte så mycket tjöt som det kan bli, Emilia var vaken länge, varför sova när det är folk där ;)
och så var ju Jonas hemma ;)
Blev lite mer prat när de hade gått och lagt sig men då började ju dom andra två att gäspa..
De är inte vana som en annan att vara uppe sent :P
Men blev iaf inte halv tio.. utan elva denna gången.

En kompis till Ramona var ju där och hade "klass" som det hette men en massa hudvårds grejer..
Och alla som känner mig vet att jag inget sånt kladd använder.. Är ju klibbigt och äckligt :P
Så jag var nog en jobbig en att ha med att göra.. Skeptisk till allt :P
Men jag provade, men tydligen inte tillräckligt mycket tyckte hon eftersom jag hade massa kvar.
Men det var ju drygt och varför ha ett tjockt lager med äckel för?!
Nej, ett litet tunt kan jag tänka mig.
Så vi provade då olika saker och sen en fundation eller hur det nu stavas.. Och sånt använder jag ju inte heller.
Klet. Och man skulle visst vara sååå leeen så, jag känner mig mest klibbig. Tycker jag är len annars men inte nu.
*hahahaha*
Ser ingen skillnad heller när det gäller fundationen. :P
Så jag beställde inte en sak. *stolt*
Det var ju svindyrt!! Nej vill jag nog hellre kunna köpa mig lite mjölk och bröd.
De pengarna som skulle gå till ett sånt paket, det billigaste, har jag knappt kvar efter räkningar och sånt i månaden.
*hahaha*

Men vi kom iaf fram till att vi tre (eller ja fyra med henne som håller i det) ska ha en "klass" till i januari nån gång med smink. Kan ju vara kul. Kanske man kan lära sig nått :P
*haha*

Fast glömde mitt sånt där häfte hos Ramona.. Men det finns väl kvar till en annan gång antar jag ;)

Nej.. lägga sig då? Finns inte mycket annat att göra känns det som.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0