Ge mig ett d.. D..

Något så ovanligt som att jag är huvudvärkig känner jag just nu!
*chockad :O* Nooot!
Så jävla typiskt.
Försökte vila bort det men funkar inte helt bra.
Så nu ska jag se vad som finns att äta.. hmm.. Nån rostmacka kanske för sen är det nog dött.
Finns inte mycket att hämta där.

Sen kanska man ska in i duschen, tvätta håret som står åt ALLA håll.. Ser för jävligt ut..
Sen hoppas jag att klockan snart är sju.
Så blir det ansiktsmask som gäller.. *wwiiiee* ;)
Har inget att prata om ändå så känns nästan så man kunde stannat hemma.
*blä*
Men får väl lyssna på dom andra två. Kan ju hoppas dom bytar samtalsämne från förut, då de pratade barn.
Helt otroligt spännande, inte, tycker jag.
(säger inte att folk med ungar inte får prata om dom, är väl klart de får. men det får inte vara det enda samtalsämnet)

Fått svar på mitt mail nu från henne på kontoret :)
Får ringa henne nästa vecka och komma dit och hämta hem pärmar och så.
Så får man äntligen komma igång med lite jobba extra.
Vet att jag är hemma på torsdag, sen åker man in varje dag och då arbetar vi säkert med arbetet jag inte förstår nått av :P
Tänk om man en gång kunde fatta vad man skulle göra på de där arbetena.

Nej, försökt sätta igång lite musik då så jag kanske får nån lust med nått?
Och se om jag kan få nått att äta.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0