Dravel

Snart hemmafruarna och läggdax.
Imorgon är det låååång dag.
Fast vi fick ändrat så vi iaf får lite lunch, en kvart räcker ju inte riktigt.
Och om vi nu verkligen ska ha föreläsning till fem (?!) så kommer jag ju inte vara hemma förrän kvart över åtta.
Bussen tar vägen om Hunnebo så blir längre tid.
Fast Robin sa "då kan du sova längre på bussen, man ska se det positiva"
hahaha
Och det har han ju rätt i ;)
Men hur mycket kommer jag kunna sova sedan då :P
Fast är ju ingen skola förrän tisdag sen. Utan då blir det läsa hemma.
Fast en dag ska jag träffa Sara är det tänkt.. Men får se hur det går, brukar ju inte gå så bra ;)

Satte i en dammsugarpåse förut.. Tror ni det var rätt då?
Nej då, men den sitter iaf i så jag fick dammsugit, lite stor och så men det gick iaf.
Det får duga så.

Nu tycker jag att Karen ska få internet!!!
Jag blir tokig utan henne på msn. :(

Funderar över när jag fyller med, har noll lust till nått men blir ju säkert kul när det väl är.
Vill inte ställa in för då lär jag ångra mig. ;)

Ja ja, får väl borsta tänderna och krypa ner i sängen.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0