Firade

Svar till Carro: Det kan vi ta på msn ;) Man vet aldrig vilka som läser här ;)

Idag gick jag hem strax efter fyra. Hem och duschade lite och sen gjorde mig i ordning.
Pratade en sväng med mamma i telen och sen gick jag och mötte upp Emma. :)
Vi skulle till Kinan och fira mitt sommarjobb :P
Glada i hågen gick vi ner, tog ut pengar och så. Och kom till Kinan.. Och det är stängt!!!
Bara öppet torsdag till söndag :(
Då blev vi lite deprimerade, men sa att då provar vi Thai restaurangen istället.
Så dit gick vi och det var öppet :)
Så vi åt varsin wokad fläskfile och ris. Tog mig t om en cider till maten, så här en onsdag ;)
Men det är ju "lilla lördag" som Johan säger ;)
Så vi satt där en stund. Och sen gick vi till Hamngrillen och tog varsin mjukglass, fast halva räcker ju, så slängde ju hälften. Men men gott var det :)
Så satt vi där en sväng och tog en sväng på strandpromenaden.
Sen började vi gå hemåt, då började ju klockan närma sig nio och Grey´s! ;)
Så hem, startade datorn och fixade dipp :P
Sen satt jag här och kollade tv och pratade med Karen :)
En helt okej kväll !

Fick pratat lite med Joseph på msn oxå, och han är hemma igen. Så ska ta och träffa honom någon dag :)
Nej dax att fixa sig i säng kanske !

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0