Äntligen måndag..

... , tänker mamma idag, så det blir nått skrivet i bloggen ;)
Ja du mamma, har inte mycket att skriva men..

Sitter på jobbet, första dagen som ensam på avdelningen..
Och det har hittills gått så bra så. Posten klarade jag av och inget i mailen. Och de få sakerna som jag fått diarieföra gick fint.
Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra tills lunch.. Sen hem och äta lite sallad och sen tillbaka men upp på miljö för att jobba där till halv fyra då det är dax för posten igen.

Nån som vill ge mig en 4000 eller så? Vill ha en bärbar dator... *hahahaha*
Man vill då bara ha och ha... ;)

Nej men min får duga, det var som mamma sa igår att om man ska jobba hemma från skolan kan man ju sätta sig på Komvux, de borde ju ha lite bättre datorer än vad jag har hemma ;)
Då räcker det ju att jag köper mig ett USB minne istället. Antar jag.. vet ju inte vad för nått man gör i skolan..
Har ännu inte riktigt fattat vad det är jag ska läsa en gång!
Idag är iaf sista svarsdagen.. Sen får vi se.. Kanske man haft turen att komma in på ekonom linjen iaf.. Men det ska man väl inte tro. Men kanske.. Då blir det tre års pluggande istället.

Så som jag ompar och håller på med det här pluggandet så kommer det nog sluta med att mamma och de får slita mig till bussen och tvinga mig på den. *haha*

Idag ska jag tvätta! Helt otroligt ;)
Fast allt lär inte bli klart.. Men det är ju en början iaf..

Hmm.. har jag nått att säga om helgen.. ?
Ja det har varit varmt! Jag har svettats som en gris. Mycket mycket mys. Eller inte..
Var på coop med Carro på lördags eftermiddagen, där var det iaf svalt. *haha*
Sen var vi i Kungshamn en sväng på Sommarkalaset men det var då inte mycket att hänga i granen.
De vi ville se var ju sena, en timme efter utsatt tid hade de fortfarande inte kommit upp så då åkte vi hem.
Jag tittade in till Robin en sväng när jag kom hem efter att lämnat dem.
Men det var bara en halvtimme innan jag gav upp och gick hem för jag var trött.
Men vi badade iaf inte då ;)

Sen igår var det varmt då med, och jag var till mamma och lämnade bilen, var där en stund för att vänta på min skjuts som var hos sin farmor.
Så åkte vi hem till Kungshamn, handlade på Konsum (det fanns massa parkering!) och sen gjorde vi mat hos honom och låg på varsin soffa och glodde på tv.
Till klockan var sju då jag gick hem för att kolla tvätt tid och sortera tvätten och fixa lite lunch och så.
Johan och Emelie kom till mig en sväng och spelade tv spel =)

Men somna var nått jag inte lyckades göra direkt snabbt.. Klockan var över tolv innan jag äntligen somnade!
Och har sovit så dåligt.. Det har varit så varmt! Och fläkten har ändå snurrat för fullt.
Skulle nog haft mig en bordsfläkt oxå. Eller flytta sängen så den står där soffan står. *haha*
Då kommer nog jag ramla ur sängen :P Om jag inte har en vägg på ena sidan som tar emot..
Väggen slog jag huvudet i igen i natt! Tur att det inte gör ont.. *hahaha*
Är inte så konstigt att jag aldrig nått fattar, jag slår ihjäl de hjärnceller jag har när jag sover!

Ja ha.. Vad ska jag göra nu då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0