Nytt inlägg

Har funderat på det här med blogg... OCh är inte riktigt säker på vad jag tycker om det..
Finns saker man hade kunnat vela skriva ner.. men inte gör ändå.
Varför lämna ut sig så totalt lixom.. Fast på ett annat sätt känns det ju som att det hade varit skönt att skriva lite
och få ut sig lite.  Ja ja..

Kvällen var iaf bra igår, maten blev riktigt god! Var nått väldigt gott faktiskt. Så man önskar att man kunde få i sig mer *haha*
Blev att vi kollade nästan två filmer, såg första pirat filmen och sen såg vi en film som gick på tv.
Vi missade visserligen början och han åkte tio minuter innan slutet.. Men jag fick iaf se klart och sen kollade jag ännu en film. Mycket film blev det! Sen stupade jag nästan i säng!
Var ju trött så ögonen gick i kors redan halv tolv på jobbet..  *haha*

Än så länge har dagen varit lugn, har legat på soffan i pyjamas och bara glott på tv, är helt trött fortfarande.
Gäspar så tårarna rinner.
Ikväll ska vi se på trean, Day after tomorrow. Så blir film idag med, ovanligt ;)
Men vad ska man annars göra? Finns inte mycket annat. :)
Men blir säkert bra, vi får sitta här och äta chips eller nått ;P
Morötter och dip kanske :D Det hade varit gott.. Den som lever får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0