*Idag*

Idag har jag ingen lust med nått.
Sitter i linne och boxer och har inget annat gjort än glott på tv typ.
Mer ansträngande än så blir det nog inte idag, eller iaf på några timmar.

Funderar på vad man ska bli när man blir stor.
Högskoleprovet sa af att jag skulle göra men har inga pengar till det så fick pratat med henne och hon sa att jag bara behövde göra det om jag hade råd, det var inget tvång för att jag skulle få mina pengar. Och det lättade ju lite, sedan satt hon och gick igenom min lista på ställen fast hon sa inget om det jag la till om kontor.. Men men får se vad hon säger..

Sen funderar man över boendet... Är ju en massa plus på att flytta det vet jag men känns ändå inte helt bra.
Men men blir nog bra när man fått gjort det, men är så mycket som måste göras här hemma och så mycket pengar som det kommer kosta för olika saker...
Ja ja.. blir nog bra som sagt....

Sen snurrar det tankar om folk.. Vissa har inget att komma med och andra undrar man vad man har gjort.
Ingen respons får man iaf.
Men som tur är har jag ju vissa som lyssnar alltid :)

Finns väl annat som snurrar oxå.. men inget jag tar upp här ;)
Emma vet iaf och skäller på mig ibland. Vi skäller på varann. *hahaha*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0