Datorer är spännande..

Det var ett tag sen jag skrev sist.
Låg söndagnatt och hade så mycket jag tänkte skriva..
Jag hade det kvar i huvudet när jag vaknade på måndagen, gick upp för att starta datorn och så bara *poff*
eller *smäll* så gick datorn sönder!!
Åhh, jag blev irriterad! Arg! Och ledsen! (jag är ju sån som en hel dag kan bli förstörd om så ett glas går sönder *haha*)
Så fick skickat lite sms till folk som fick lugna ner mig. :)

Roger är en räddande ängel oxå! Han kom hit och kollade och såg vad som var fel och sen på tisdagen var han tillbaka och bytade det som behövdes bytas :D
Det var underbart :) Så lycklig jag var! Fast det skulle ju va klart bråka lite undertiden, tangentbordet fick ingen ström och så ;) Men efter en typ 4 om startningar funkade allt som det skulle..
Förutom ljudet som fortfarande låter lite skumt.. eller så är det bara jag som tror att det låter skumt.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0