Tisdag

Här trodde jag att jag skulle vakna tidigt idag.. Men tji fick jag, vaknade när posten kom vid tio nån gång.
Var nog lite trött.
Har läst ur en bok, ska snart sätta mig med det igen, men först får jag äta nått.
Sen får jag plugga mera. Är ju snart lördag..
Men men får gå som det går.

Fick en massa grattis igår.. men är en som jag är besviken på :(
Inte ett ljud därifrån. Men inte mycket jag kan göra åt det..
Får strunta i det och ta tag i andra saker istället..

Skrivs kanske mer sedan.

Kommentarer
Postat av: louise

Oh Supder duper många Grattis i efterskott!! Såg att du fyllde igår men sen glömde jag bort det ;( Hoppas att lussefirandet gick bra tillslut! Kram

2008-12-09 @ 18:44:47
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0