Tisdag

Idag har inte varit en pigg dag.
Somnade som en stock på bussen till Uddevalla, plötsligt var vi på Torp!
Somnade på bussen till Trollhättan, plötsligt var vi framme.
Vi gick igenom redovisningen så gott det gick. Dalsi var inte där för hennes tåg stod still nån stans.
Sen hade vi gästföreläsning, lärde mig inget och höll på att somna.
Sen buss till Uddevalla, somnade innan vi lämnat Trollhättan tror jag och vaknade när vi kom in i Uddevalla.
Halvsov på Kampenhof och sen somnade jag ganska direkt på bussen på väg hem. Och vaknade till i Askum.
Så här har vi sovit massor. Antagligen har jag låtit för mina medresenärer men det bjuder jag på.

Nu funderar jag allt starkt på att lägga mig på soffan.
Borde inte men har ingen ork till nått annat.

Johan var iaf här och testade några tröjor, de verkade ju så små i storleken.
Men de var lagom långa fast väääldigt tajta.. På honom?!? Ni kan tänka det är tajt då.. *haha*

Skulle kanske ta och äta nått men orka gå till affären. Och först ner över. Nej ingen lust till det heller.

Nej, kanske ta en smörgås då och slänga mig på soffan.

Kommentarer
Postat av: carro a

hahahaha oj tajt på den lille killen;) Det kan inte vara allt för stora storlekar inte hehe

2008-12-17 @ 07:23:38
Postat av: carro a

hahahaha oj tajt på den lille killen;) Det kan inte vara allt för stora storlekar inte hehe

2008-12-17 @ 07:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0