Måndag

Jag försöker plugga.. Men fastnar inte i det så där så det går väldigt seeeeegt.
Mycket mycket att räkna, utan nån egentlig aning om hur de ska räknas.
Finns några formler, så de uträkningarna funkar ju bra men sen de som det inte finns några på då går det ju en aning sämre!

Fick lönespec från kontoret idag. Blev mer än jag trodde iaf :)
De drog ingen skatt ju och så semesterersättning på det.
Gott det, mycket pengar blev det ju inte men iaf lite mer :)

Blir ingen Sara idag, som jag misstänkte ;) Brukar inte bli det.
Det är som med en viss Miss H ;)

Nej jag får väl försöka räkna mera. (zzzzzzzzzzz)
Men men större chans att klara tentan då ;)

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0