Fortfarande torsdag

Jo nått mer som låg och väntade på mig idag när jag kom hem var en lapp från Sotenäsbostäder.
De ska in i lägenheterna nästa vecka för att inspektera spisarna, ifall de är gamla och man ska få en ny.
Men det är väl för mycket att hoppas på.

När jag gick här och väntade på att ugnen skulle bli varm och så, ringde det på dörren.
Det var Micke som kom förbi en sväng :)
Han fick kolla på de hyllorna som kan sättas upp (har ju FORTFARANDE inte fått tummen ur och köpt färg till de som ska målas) och så skulle han se om han kunde låna borr och så från jobbet så kommer han nästa vecka (ifall vi kommer ihåg) och sätter upp dom. :)
Kan ju bli skönt.. Kanske det blir hemma här nån gång.. Har ju BARA gått ett halvår nu.. :/

Fick ett litet kuvert som present oxå :)
Alltid välkommet med sådana kuvert ;)

Så nått läsande har det ännu inte blivit, jag är då världelös på detta :(
Men men blir säkert bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0