En torsdag

Ja idag åkte man ju in då med nio bussen så man var i Trollhättan tio över elva.
Hade fått veta att vi skulle träffas vid halv tolv, vi i gruppen. Så mötte upp dem i biblioteket då när jag kom dit.
Fast de hade suttit där sen nio ? Men inte meddelat mig eller Dalsi ?
Så när jag kom fick jag ett hej och sen satt jag bakom deras tre ryggar ?
Ja ha.. välkommen kände man sig och verkligen som en del av gruppen.
Så gjordes det sista klart iaf, och så väntade vi på Dalsi vars tåg var försenat, när hon kom så delade vi upp vad vi ska säga på redovsiningen och sen var det klart. Då var klockan kvart över tolv, nästan.
En timma tills föreläsningen skulle börja. Dalsi och jag gick och köpte oss varsin smörgås och satte oss vid varsin dator, skrev ut lite och så.
När klockan var kvart över ett stod vi ett bra gäng utanför salen och väntade.. och väntade.. och väntade..
Till sist gick Fanny för att kolla var han tog vägen, läraren. Ja då visade det sig att han hade glömt oss?!
Så det blev ingen föreläsning idag!
Känns som en riktigt onödig resa.
Och bussen som gick så jag kunde ta två bussen hem hade ju redan gått.
Så vi tog en sväng på stan och kollade innan vi gick till busstationen och väntade.
Men fick fixat så Börje hämtade mig på Torp så slapp iaf vänta till fyra bussen.
Gott var det.

Nu skulle jag kolla på nått vi skulle göra, kommentera budgeten?! Ja haaaa.. Fatta noll..
Men blir säkert bra.

Så nu får jag plugga lite till omtentan.
Försöker fortfarande få låna B's bil men är nog bara att glömma.

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0