Varför måste man ha rubriker?!

Kort lunch idag :)
Fick följa med till Solveig och äta idag med, toppen det! ;)
Var stuvade makaroner och falukorv idag, mums :D
Men Börje är en sån stressad människa så så fort jag har stoppat det sista i munnen så tar han på sig jackan ropar hej då och står ute och väntar på mig. *hahaha*

Igår när jag åt en smörgås kände jag nått hårt och konstigt när jag tuggade.
Kollade på det och det var nått litet vitt, ingen aning omv ad det kan vara, tänkte först en bit av nån tand men kunde inte känna nått iaf där det kunde tänkas saknas en bit.. Men nu funderar jag på om det kan vara en bit av lagningen de gjorde sist.. Heja dom isf, om det ramlar ut när man tuggar en smörgås med majonäs på. *hahaha*
Men vet inte... eller så var det väl nått skumt som var i brödet eller i majonäsen, vad vet jag.

Det sista Johan sa var, "Hej då, då ses vi hemma hos dig sedan då"
Ja ha.. gör vi det? *hahahaha*
Jätte kul att han vill vara hos mig men finns väl andra kompisar han kan vara med?
Ja ja, märker väl om han står där och knackar sedan.
Måste kolla tvätt tid sedan oxå, denna gången har kläderna gått åt fortare känns det som?
Har maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaassor av kläder men inget jag vill ha på mig.
Det är lite jobbigt ;) men men, så är det väl för alla antar jag :P

Var lite mer i posten nu när jag kom från lunchen, så jag har lite att göra i eftermiddag med!
Skönt det =)
Började undra förut när jag nästan satt här utan nått kvar, vad jag skulle göra i eftermiddag men nu behöver jag inte fundera riktigt än på det.

Jo du mamma, nån dag så har vi tänkt att du ska få äran att göra fiskbullar till oss, Robin och mig.
Men man vet aldrig när ;) Men ringer ju och frågar först va klart =)
Men så vet du iaf att vi tänkt det.. Fast det kan ju ta några år oxå innan så ingen stress. *haha*

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0