Uttråkad

Johan kom direkt efter jag slutat jobba, han ville spela va klart.
Så vi satt och spelade ett tag, en timme eller så.
Sen åkte vi till Solveig och åt lite kvällsmat.. Har varit en bra dag idag, fått mat hos henne två gånger :P
Och då var klockan nästan sju så sa åt honom att han fick komma en annan dag istället, för jag var trött och ville sitta ensam här hemma.
Ja så gör  man det och så blir man uttråkad direkt?!
Ha ha ha ha ha.
Det är ju sjukt.. såg jag fram emot att vara själv men så är jag det och då blir jag uttråkad och rastlös?
*hahaha*
Och Karen jobbar och tjänar pengar så henne kan jag inte prata med.
Inte för jag har så mycket att säga idag tror jag. Men det hade ändå fördrivit tiden lite :)
Denna timmen som gått nu har nog varit den längsta på heeeeeela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0