Nu vet jag

Idag har jag inte mycket att skriva.. ha ha ha
Man skulle kunna tro jag har mycket att göra.. men inte då.
Nu sitter jag igen utan nått att hitta på.. och det är ändå ett tag kvar tills man får gå hem..
Tog en mycket kort lunch idag så ska nog gå hem tidigt.. Är ju ingen besökstid eller nått nu på eftermiddagen ändå.

Vänta en halvtimme sen får jag starta kaffet kanske så de andra får lite sånt i sig.
Funderar på om man ska ha med sig nått att bjuda på på fredag.. Men tycker det blir så tidigt vid nio för kaka..
Bättre de bjuder mig tycker jag ;)
Ger mig ett USB minne och miniräknare.. hahahaha.

Jag har iaf bestämt att jag åker på torsdag.. Så har kollat buss och får åka tjugo i sju.. Hurra för att åka med jobbiga gymnasieungar igen.. *hahaha*
Och den går via väggabacken men funderar på att gå på ner över ändå så jag får sitta.*hahaha*
Sen skulle jag kolla på hem resa men det glömde jag ju bort. Får göra det nu då kanske när jag ändå har tid..

Hmm.. ja jag gör nog så..

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0