När ska jag åka?

Som jag sovit länge!
Jag släkte lampan tjugo i tio för då gick ögonen i kors medan jag försökte läsa om när norden blev kristna och hur det gick till. *haha* Så det var bara att slänga bort tidningen och släcka och somnade då så snart jag lagt mig ner.
Och sen har jag sovit tills dess klockan ringde utan, vad jag minns, ha vaknat.
Hade en bra sjuk dröm det sista meeen sen är alla mina drömmar mer eller mindra sjuka..

Verkar vara jag som får vänta på Karen idag.. Inte hon som får vänta på mig..
Kan ju hoppas att hon får sova länge idag då.. =)

Har inte så mycket att göra just nu.. posten ska inte hämtas upp förrän halv tio..
Så.. får sitta här och se glad ut tills dess..

Måste bestämma vilken dag jag ska åka till Trollhättan oxå.
Är ju info dagar nu onsdag till fredag.. Och nån dag av dem ska jag ju åka då..
Och imorgon är det ju redan onsdag!
Lutar nog åt torsdag tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0