Jag mår illa!!!

Fyyyyy faaaaaaaaan för sånt här!
Varför ska man göra nya saker när man mår så här av det?
Mag ont och illamående ;)
Jag kommer inte sova nått bra i natt, jag kommer drömma de där drömmarna jag brukar ha när jag ska åka iväg nån stanns.
Om hur jag missar bussen och allt blir pannkaka. De är väldigt jobbiga faktiskt.
Och så får jag gå upp tidigare än jag är van med ;)
Och sitta på en buss men gymnasie barn som börjar skolan imorgon.. *wwiiee* :P
Om man kunnat tävla i vem som klagar mest... Så hade jag nog legat bra till för första pris! :P ;)

Men nu har jag kollat buss dit och bussar hem så jag tror jag har lite koll..
Så gäller ju bara att hitta skolan och så ;)
Jag är så nervöööööööööööööös. Jag vill inte mer, vad fan gav jag mig på detta för..
Men... Imorgon vid den här tiden halv sover jag nog redan för jag har klarat det och har lugnat mig.. Tills jag vaknar på fredagen igen och inser att själva skolan börjar på tisdagen!! *hahaha*

Men det är väl dax att ta tag i sitt liv! Vad har man gjort dessa år efter gymnasiet.. Inte en vettig sak!
Jo.. lite får jag nog ångra mig där.. Jag hade ju Johan som "sambo" (eller ja hans far ;)) nått år.. det är ju alltid nått vettigt.
Men sen.. Inget mer. *hahaha*
Så de är väl dax så man kan känna att man gör nått vettigt och kan sträcka på ryggen och vara stolt.
För jag studerar faktiskt på högskola (och då är man smart! iaf i mitt huvud :P) och kommer få en toppen utbildning som jag sedan kommer få mig ett ordentligt jobb på!

Bengt sa det igår på jobbet att han tyckte det var jätte kul och lite trist från deras ego sida. För det har ju varit lätt att ha mig att ta in och sen bara låta gå, utnyttjad har jag blivit. Men nu gör jag nått för mig.
Och det tycker de alla är toppen.
Sa hej då till Mona idag för hon jobbar inte fredagar. Och hon tyckte jag skulle komma upp och hälsa på sedan när jag blivit varm i kläderna och berätta hur jag tycker det är. :)

Och jag vill ju veta vad för nått Ingrid får, en liten pojk eller flicka och hur det går för Sara på sitt nya jobb med att forska om.. hmm.. tätbefolkade städer eller nått..

Nej Karen får jag ingen kontakt med.. Hon var där men nu svarar hon inte..
Hon fastande väl i tvn eller så vaknade kanske Oliver.. Vad vet jag..
Men nu ska jag nog börja göra mig i ordning för natten.. den lååååånga natten..

Så skriver jag kanske imorgon kväll igen.. Om jag överlever detta ;)

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0