Fredagsmys

Det skulle vi ha idag. Fredagsmys.
Men tydligen slår inte fredagsmyset att vara med kompisarna ;)
Så klockan blev mycket och försent för att se nån film (blir så när man kommer hem trekvart försent ;)) så det blev lite mys i soffan tills han erkände att han var trött.
Sen tog det fem minuter efter vi lagt oss som han somnade. Mitt i en mening.

Men jag är nöjd ändå. Han vill iaf komma hit och krypa upp i soffan fortfarande :)

Nu ska väl jag försöka sova jag med. Så jag är pigg när jag av nån dum anledning vaknar sju imorgon. (Den anledningen är inte Johan, för han sover längre än så och oftast längre än mig)

Natti natt.


Kommentarer
Postat av: Helen

Hördu hur ska jag kunna hålla mig uppdaterad om dig när det är såhär tyst här ;) Kram!

2013-05-16 @ 13:30:07
URL: http://www.varvardag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0