Mars 20, 2012

Idag fick jag mig en egen mail på praktiken.
Jag tar det som ett litet steg närmare jobb.
Kan ju hoppas iaf, hatar att inte bestämt veta.
Men men. Just nu vill jag helst bara vara ledig ett tag.
Är inte det lite knas? Jag är på ett ställe där jag vill vara kvar och få anställning men på samma gång vill jag bara vara ledig och vara nån annan stans än där.
Och jag blir ju bra ledsen om det blir så att jag blir "ledig" och utan jobb. Ja ja.

Annars finns det inte mycket nytt att berätta.
Jag är en riktig partyprinsessa. Var ju kalas i lördags. Efter två cider kom huvudvärken och den lämnade mig inte förren natten till idag. Inte värt att dricka alkohol då..
Ut kom jag mig aldrig heller, trist som jag är med huvudvärk och galet trött så åkte jag hem när det var dax för krogen. Men klockan var ändå nästan ett så det var ju inte så tidigt ändå.

Nu ska jag slänga mig i sängen och kolla på hemmafruarna innan det blir att sova ända tills när klockan ringer imorgon.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0