Sept. 7, 2010

Fick hämtat min tenta idag.
Jag var hela åtta poäng över godkänt gränsen!
Helt chockad. Hahaha.
Där jag trodde att jag göra hittepå lösningar,
det var visst rätt! =)
Gott, gott.



På vägen hem blev jag däremot irriterad.
Min mobil bestämde sig för att plötsligt bara dö.
Eller så där som den brukar. Den dör, så kommer den igång igen bara för att dö en halv minut senare.
Jag tror att den har nått emot Uddevallas tunnlar..
För det är ju inte första gången det händer.
Och det är inte första gången det händer på samma ställe!
Så kanske man kan kräva Uddevalla kommun på en ny telefon? ;)



Annars så var det ju föreläsning idag.
Gick ganska snabbt ändå, fast inte Ulrika var där och var sällskap åt mig.
Fast sen kom jag på att vi är inte mer sällskap just nu än vad jag var med de andra tre jag satt med.
Det är sådana där kårgrejer för fullt nu och det är det ända de pratar om, så sitter ju ändå bara bredvid.
Men jag klarar det med.
Jag t om öppnade munnen frivilligt och sa nått inför alla ??
Gick ju bra tills en halv sekund efter då jag fattade vad jag gjorde.
Men jag överlevde, men höll tyst hela dagen efter det. ;P
Vi gjorde några övningar. Röriga övningar.
Men det ska nog gå bra detta med.
Jag kan ju massor ;)



(Varför rör sig inte de andra för.. ?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0