Klar!

Nu är jag äntligen klar med julklapparna =)
Dom är inslagna och redo.
Ena paketet ser lite roligt ut för det är inslaget med två olika papper, inget av dem räckte helt.
Men det ska ju bara öppnas ändå ;)
Saknas endast klisterlappar på dem men det löser sig.

Så imorgon är det jobb och sen lite julklappsutdelning till Johan :)
Och lite kramar med skulle jag tro, innan han åker och är borta i 10 dagar.
Hela Albins julklapp har inte kommit men han får den ena iaf, så paket får han.
Så får han få den andra när den väl kommer.

Nu ska jag försöka hitta några kläder inför imorgon, får ju se någorlunda ut där bakom "disken" på jobbet.
Och jag har inte tvättat så allt ligger i tvätten. Yeay.
Och inga stövlar har jag heller så kan inte ha på mig leggings.
Letade när jag var med Caroline på Torp men finns ju inga sådana som jag vill ha.
Fanns ett par jätte fina som passade kanon över vaderna. Men då glipade dom nere vid fötterna istället.
Och gå runt och skava sönder hälarna lockar inte.
Ja ja, nått ska jag väl hitta.
Eller om jag tar en svart sopsäck och så knyter nått glitter runt och så en tomteluva?
Hmm... Synd att jag varken har glitter eller tomteluva då.

Nej jag får väl leta och sen ställa klockan så jag kommer mig upp imorgon =)

Ha en fortsatt trevlig kväll och en god natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0