*nana time*

Nu ska jag snart sooova.
Somnade förut, lite dumt men men sånt är det.
Och som jag trodde fick jag först ett sms, som jag inte svarade på och sen ett telefonsamtal som jag inte heller svarade på. Efter det somnade jag och blev så förvånad när jag vaknade en halv timme senare att han inte försökt nå mig mer.
Men så gick det en liten stund och så hörde jag bilen på utsidan, snabba fötter i trappuppgången och så drog det i dörren och ringde på. Så dåligt samvete jag fick när jag inte öppnade! Ont i hjärtat gjorde det för att jag gjorde så mot honom. :( Men jag ville vara själv. Men usch så hemsk jag känner mig.
Han sa igår att han ville att jag skulle bo med honom, för då fick han träffa mig varje dag.
Underbara unge. Hjärtat värker så för honom.

Men nu ska jag inte tänka på det.
Nu ska jag borsta tänderna och sova.
Imorgon är det fredag :)

Natti natt

Kisses

Kommentarer
Postat av: Karen

Du har all rætt att vara ensam i din egen lægenhet precis nær du kænner før det! Jækla utnyttjande från hans sida! Førstår att det gør ont, men på samma gång - varje dag??

2009-04-03 @ 01:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0