Dravel

Varför är det så att när datorn inte är på eller man inte ens är hemma, så kommer man på en  massa att skriva här på bloggen. Men när man väl har på datorn och lätt kan börja skriva så är det bara tomt?
"men bara starta datorn då när du kommer på nått"
Nån som försökt starta min dator nån gång? Den personen vet vilken äcklig tid den tar!
Så då har ju jag glömt bort allt ändå.
Jag har funderat på att skriva ner det på papper. Men oftast så är det när jag ska sova och då orkar jag inte gå och leta upp block och penna och skriva.

I förrgår kväll kom jag på nått bra som jag skulle skriva om lillebror. Men vad? Ja det minns jag inte.
Men det var om Martin och brandmän. *haha*
Var säkert nått jätte bra. :P

Igår låg jag och kom att tänka på "Ensam är stark" och så hade jag långa funderingar över det.
Var oxå jätte bra då.. Men nu.. *borta*
Kanske det är så smart bara för att jag halv sover ;)

Hmm.. nu funderar jag över det jag tänkte med Martin.. Det var nog nått om att han nu skulle fixa en brandman till mig ;) *hahahahahaha*
Det var ju inte så smart ändå :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0