Mer snack

Varför visas inte rörelserna på alla bilderna för ? :(

Ja då var det ännu en ny dag.. Onsdag tydligen.. *hahaha*
Var lite osäker där på vad det var för dag så fick kolla i kalendern. *haha*
Ja då är det ju snart fredag! *ti hi*
Jag har ont idag :( Misstänker min visdomstand som boven...
Nått är det iaf, tand eller bara ett sår.. Men ont gör det! Och jag kan inte gapa nått större.
Rätt svårt att äta kan jag säga!
Köpte tekakor när jag köpte bröd sist, det är lite svårt..
Så de får jag platta till så gott jag kan innan jag äter. ha ha ha
Trött är jag oxå, fast jag har sovit rätt bra. Har inte varit så olidligt varmt i natt.

Igår fick jag iaf tvättat klart all tvätt. Gott det :)
Och Johan och Emelie satt hemma hos mig och spelade tv spel.
Johan tyckte jag skulle vara hemma varje dag så han kan komma och spela.
Sa att det vet jag ju inte om jag är.
"Men, vad ska du göra då"
*hahahaha*
Sa att det visste jag ju inte då men att man kanske ska göra annat än vara hemma efter jobbet.

Hmm... Så mycket hade jag att skriva idag..

Snart fika tro??
Är lungt nu.. igen.. ha ha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0