Ett kaos

Onsdag.. Det är inte Grey´s idag.. Det är ishockey.. :(
Men det är ju ändå bra. För bor i ett kaos just nu.

Har inte gjort nått hemma. Eller ja.. Bara fått in lite i skåpen i köket.
Men resten är en enda stor röra!
Får städa klart i lägenheten på Valberget först och sedan kan jag plocka i ordning på Mejselgatan.
Har inte ens hittat telefonen än, så den är inte i kopplad. *hahaha*
Idag sprang jag runt i 10 minuter och letade efter mina nycklar! Det var inte helt kul..
Men jag hittade dem till slut!
Har tagit lite kort på röran där hemma men har ju inte heller fått i ordning datorn ;)
I hallen står bordet till vardagsrummet/sovrummet, på kant. Väldigt praktiskt ;)
Min madrass står precis innanför dörröppningen in i rummet och runt omkring står allt annat i en enda röra.
Mycket praktisk lösning ;)
Köket ser likadant ut, massa lådor och bordet på golvet på kant. *hahaha*
Men nån gång blir det väl klart :P
Letade kläder idag så nu ligger det kläder överallt oxå. Får iaf plocka det ikväll så jag har nån stanns att sova på :P
image26

Idag blir det fortsatt städ, vilken tid det tar. Trodde det skulle gå rätt fort men det visade sig att jag hade helt fel.
Tur jag har mamma som hjälper mig för vilken tid det hade tagit annars om jag gjort allt själv!
Men idag ska vi väl hinna klart. Hoppas jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0