Äntligen

Oj oj.. Äntligen funkar det igen :)
Jag har tänkt skriva fler ggr men nu minns jag inte om vad längre.  *hahaha*
Jag fick iaf i lördags natt färgat håret och rensat garderoben.
Blev en del som slängdes. :P
Mamma fick med sig en säck igår för att se om det finns nått hon vill ha där.
Annars är det bara att slänga.
Nu har jag fixat med hemförsäkringen oxå :)
Nu ska jag bara få tummen ur och ringa runt och ändra adress till olika ställen :)
Frågade Christian i söndags om han skulle kunna hjälpa mig köra saker till tippen som ska slängas.
Det kunde han sa han, det var bara att ringa. Så då kollar jag öppet tider på tippen.
Men de stänger 16! Hur ska man hinna slänga då?
Lite svårt om man jobbar till 17 får jag säga ;)

Idag får jag hem och städa lite, besiktning av lägenheten imorgon klockan 10.
Kan ju vara kul om det inte är jääätte äckligt när han ska snoka runt.
Strecket var värre än vad jag trodde sist, fast inte lika farligt som jag trodde från början.
Micke var hemma och kollade men han sa att man får tapetsera hela väggen isf för att de inte ska synas att man gjort så, blir en ful vit rand på tapeten som är över. Och så mycket tapet har jag inte.
Det skulle behövas till en lång och en kort vägg isf.
Går ju inte riktigt.
Jag funderar på en sak.. får man vara så ful att man tar med sig tapeten från den ena lägenheten till den andra?
Jag har extra tapet kvar som var till köket.. och vill ju hemst gärna byta tapet i köket i den nya.. och där är det inte mycket vägg så det ska nog räcka.. Kan man göra så?

Nej nu får jag göra lite nytta. Nu var pausen över.

Kisses!

Kommentarer
Postat av: carro

gör d... hehe lite ful får man vara

2008-04-02 @ 08:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0