Inte det nej

Det blev inte så nej, att jag jobbar idag.
Migrän misstänker jag och så förkylningen då så klart. Fast den börjar kännas bättre, om den inte hade satt sig så jag inte får tillräckligt med luft. (vilket jag antagligen får för det sa läkaren sist gång jag var där när det var så här med)

Så inget jobb, ingen bugg, bara sova.
Frågade Christian om han hade koll på priserna på rom men de låg på 250 kr och upp trodde han. Det är en rätt dyr förkylningsmedicin kan jag tycka. Så då får det bli sömn och vatten. Funkar säkert fint det med.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Han har väl Rom hemma? Brukar han ha. Kunde han ju bjudit på en skvätt

Svar: Den var slut, så fanns ingen att tillgå. :(
Jezz

2013-11-07 @ 08:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0