Uppdatering?

Helen tycker visst jag uppdaterar dåligt ;)
Kan jag inte förstå.. ;)

Det är lite dåligt med saker att skriva bara, finns inte så mycket att nämna om mina dagar. Jag sover, jobbar och sitter på soffan. Känns inte som om jag träffar folk en gång. Mer än min chef som jag spenderar så där 8 timmar med varje vardag. Vi har inte heller så mycket att säga varandra så hon gillar mer att prata med kollegan.

Fast hade ju fin besök här av just Helen och hennes pojkar för några veckor sedan.
Och Valle var här och trotsade min förkylning som jag nu idag först känner att jag är ganska så fri från. Det har bara gått två veckor.

Förberedelserna inför bröllopet som är på lördag rullar på. Skor är klara, klänningen till fixad så den sitter bra, tid till att göra naglar är beställd (vilken nytta nu det är när dom just nu går av en efter en), håret är färgat och order på vad vi ska göra under dagen har vi fått.
Där är just nu mina största problem hur jag ska kunna gå ner för gången UTAN att snubbla och var jag ska göra av mina händer då vi tydligen inte ska få buketter att hålla i.
Stå där och vifta med armarna känns väl inte helt rätt. ;)

Det är väl det som mest pågår här. Det är ju söndag så den allt för vanliga söndagsbluesen är här. Men snart är det ju måndag och då är den borta.
Kort vecka för mig med :)
Måndag till torsdag och sen har jag semester dryga veckan :)

Men nu får jag försöka sova! Så jag orkar med de långa dagarna på jobbet som är just nu.
Natti natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0