Idé på tröjtryck

Jag ringde och tackade ja till bröllopsinbjudan tidigare ikväll.
Jag får ledigt och tycker faktiskt det ska bli kul :)
Men funderar på att trycka upp en tröja där det står "Ja, jag är singel. Nej, jag har ingen och nej jag har inga direkta planer på att gå med i nån dejting sida."
...
Fast sen ser de ju inte den igenom telefon..

Men det är tydligen den viktigaste frågan man kan ställa varandra. Eller ja, ställa mig eftersom hon i andra änden uppenbarligen "har nån" eftersom hon ska gifta sig. ;)

Fast hon lät iaf, till motsats till många andra, inte nedlåtande och "tyck synd om-ig". Utan sa att jag trivdes väl ändå. Inte illa.

Nu ska jag läsa lite och soooova.
För imorgon är det lördag och då ska det firas Sandra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0