Dravel

Nu denna helgen har jag märkt hur ensam jag är egentligen.
Nu när jag inte umgås och pratar med honom så sitter jag bara ensam hemma. Och telefon är mycket tystare.
Nu kommer jag hem efter jobbet och det är inte nån matlagning tillsammans med någon utan det är bara jag.
Helgerna är likadana.
Det blir tydligen rätt ensamt..

I fredags var tanken att jag skulle ut med S och A och vi skulle ut och dansa. Men när vi kom till den enda krogen som vi har här så hade de bara baren nere öppen med några bås och stolar och inget dansgolv! Så det blev ju lite fiasko. Inget dansande för mig alltså. Och inget folk heller direkt. Folket var runt 50 eller 23.
Så ingen drömprins där inte. ;)

Var hemma runt två skulle jag tro. Vilket jag visserligen tycker är alldeles lagom.
Så fredagen såg jag folk vilket gjorde att lördagen blev väldigt ensam.
Idag har jag iaf haft en snabbvisit av Jenny :)
Och fått tvättat när jag vaknade tidigare än vad jag ville.
Alltid något.

Imorgon är det jobb igen. Är rätt skönt ändå att ha det, för då tänker jag bara på jobb och inte annat.
Tisdag har jag tänkt börja med träningen med.
Kanske gör gott för kropp och själ.

Men nu ska jag ta och lägga mig och läsa istället tror jag.
Varför inte stoppa näsan i böckerna istället för att bara känna sig ensam.

Hej hopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0