Uppdatering om inget

Det går inte så bra det här bloggandet..

Jag har äntligen fått erbjudande om lägenhet!
Lite komiskt då det är min förra lägenhet ;)
Men jag tror ju inte den blir min men jag har iaf kommit så högt i toppen nu att jag är med om visningarna.
Dock tyckte jag det var onödigt att be att få komma och titta på den när jag vet hur den ser ut.
Det enda som är annorlunda är isf tapeterna och de kan jag ju inte göra nått åt ändå om jag inte vill betala allt själv ;)
 
Imorgon ska jag på läkarundersökning. Det är för en försäkring som chefen har tecknat på mig.
Och då gillade de inte min längd och min vikt, iaf inte den ena gentemot den andra så då vill de göra en koll för att se så jag "mår bra". Men han kunde bara säga att de ska mäta och väga och ta ett stick i fingret typ..
Blodtrycket med gissar jag. Sen skulle jag svara på fler frågor. Eller samma igen?
Vem vet.
Ser inte fram emot det för risken är väl stor att man får en som klappar mig på huvudet och förklarar för mig att man blir fet av att äta fel och inte röra på sig tillräckligt..
 
"Men vad är det du säger?!?! Det har jag ALDRIG hört förut."
 
För nog måste man väl vara korkad om man är fet?
Men vem vet, kanske det är en trevlig människa som inte vill tvinga en till att säga "förlåt jag trycker i mig fem sockerpaket om dan och fattar inte nått".
Utan kanske ger en lite förslag, lite hjälp eller en liten puff bara.
 
Försöker dock ta upp träningen igen, än så länge har det bara blivit två dagar i veckan i tre eller fyra veckor men jag vill försöka komma upp i tre iaf.
 
Och i helgen fick jag träffat Robin igen! Det var härligt att se honom :D
Det blev t om en ute kväll på Harrys MED drinkar! Vad hände där?
Men det ska vara han till att få mig till nått sånt ;)
 
Och till helgen blir det en tur till Jenny. Linnea fyller ett år så Joseph och jag åker ner och grattar henne, dock dagen innan kalaset. Kalaset är på söndagen vid två, tycker det blir för mycket åking och sent på söndagen.
Så då åker vi ner på lördagen och kanske stannar över till söndagen men åker innan kalaset börjar.
Jag måste ju få ha min eftermiddag ledig på min soffa ;)
 
Nu ska jag sova! Börjar ju bli mörkare på mornarna nu, det märks när man ska gå upp..
 
God natt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas de gick bra hos läkaren och att de hade egrann förslag till hjälp. Och att ni får trevligt i Gbg. Kram syster

2012-10-06 @ 13:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0