Två uppdateringar på två dar! Wow!

Sitter nu och väntar på att det ska bli läggdags.
Ny duschad och sängen är renbäddad, balkongen har stått öppen mest hela dagen både igår och idag.
Här ska det inte vara några baciller.
 
Igår tog jag bort honom på facebook. Kändes att det behövdes.
Det är väl inget han lär upptäcka på en månad eller så men jag vet det och det känns lite lättare nu.
Det jag försöker komma underfund med just nu är Johan och träffar med honom.
För nu har jag inte sett honom sen.. Ja jag vet inte, hans födelsedag?? Och det är alldeles för länge.
Har frågat om han är hemma och ledig några helger men då har han haft annat att åka på.
I helgen skulle han vara borta fredag men hemma lördag så kanske jag ska se om han vill vara med en gammal tant som mig en kväll.
Han är ju stor nu och det är kompisar som gäller för hela slanten.
Härligt för honom mindre kul för mig.
 
Tänkte se om jag kan få tummen ur och rensa ur skåp och plocka ihop sånt som finns lite här och där och åka upp och lämna det till rätt ägare. Det är nog inte så mycket men lite olika filmer och formar och så finns det.
På samma gång ska jag få ordning på mitt eget, slänga sånt som inte används och så.
Men det har jag tänkt i ett par år eller nått så det är ju ingen garanti att det faktiskt kommer ske. ;)
 
Nej, snart dags att sova. Så ska väl packa ihop mig till sängs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0