Så, hur gick det med modet?

Ja, jag tog ju mod till mig och fråga om vi skulle ses i Göteborg när jag ändå var där.
Vilket vi även gjorde.
Så jag var modig hela vägen fram ;)
Det blev en fika (nå ja, jag drack en mer iaf, hatar att äta framför folk jag inte känner ju) på busscentralen på fredagen efter kursen var slut.
Romantiskt värre ;)
Men enkelt.
Det gick bra något staplande i samtalsämnen. Vad fasen pratar man om lixom??
Men han verkar vara trevlig. Och jag fick ett sms sen om att jag nästan var som han hade tänkt sig. Tuff och rolig.
Det där med tuff har jag då aldrig hört förut, och är verkligen inte ett ord jag hade satt för att beskriva mig själv.
Har dock inte fått riktigt klarhet i vad det innebär att vara tuff.
Inget sprakande möte, knappt en liten gnista.
Men nån sa att trevlig var en början med.
Och att det bara är på film det sprakar ;)
 
Så vi får väl se om vi ses igen. Inget är bestämt.
Vi har bara sagt att det är en möjlighet och då kanske på ett annat ställe än en busscentral, där det finns alldeles för mycket folk att kolla på som springer fram och tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0