November 1, 2012

Ja.. Inte för jag har så mycket att säga..
Sitter i soffan och bara sitter. Det är så skönt!
Hade ett jäkla dåligt humör när jag kom mig hem igår, idag är det lite bättre men det är inte roligt.
Och det är inte ens av nån vettig anledning utan bara för att chefen min har varit på piss humör sen i tisdags. Så då sitter man med ont i magen och är rädd för minsta grej. Och plötsligt verkar hon tycka att man jobbar för sakta, för fort och inte vet nått om nått.
Och det tar på krafterna och jag blir på dåligt humör jag med. Fast hemma och inte på jobbet.
Så jag är glad att det äntligen är fredag imorgon!
Måtte dagen gå fort.
Ska försöka få tid att tvätta imorgon kväll tänkte jag.
Helgen får gå i plock och städningens anda. För på tisdag morgon klockan sju (då jag knappt har gått upp i vanliga fall) kommer fastighetsgubben hit och besiktar min lägenhet för flytten.
Och då kan det ju vara trevligt om det iaf inte är damm på golvet så man ser fotspåren ;)
Så är det nästa vecka det är möjliga visningar av lägenheten med så då får det väl vara någorlunda ordning när folk ska gå här och glo.

Har börjat drömma om flytten, fast inga "tjoho nu flyttar jag" drömmar utan det är osäkert och hemskt.
Men det är väl bara att stå ut i två månader till ;)

Två månader ja.. Hoppas verkligen grannarna lugnat ner sig, annars vet jag inte vad jag ska göra. Då blir jag nog idiot på riktigt.

Kanske ska få komma mig ut nästa helg. Om inte hon som erbjöd sig att ta mig ut inte ångrat sig..
Och veckan efter är det kurs i Gbg tre dagar och sen Ladies night på helgen.
Sen ska jag nog klara av att sitta hemma ensam några månader igen.

Men nu får jag nog borsta tänderna eller nått för jag somnar snart!
Natti natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0