Är fortfarade en fegis

Jag har fortfarande inte bestämt nått eller gjort några planer.
Men jag har iaf vågat så långt så att vi nu har bytat nummer, dock inte pratat i telefon.
Sms är enklare ;)
Så vi får väl se om jag tar mig i kragen och vågar leva lite.

Planen är väl att jag ska komma mig ut på krogen i slutet på månaden med, och då troligen i Uddevalla bara för att se lite annat folk. Och andra ställen än vårt enda lilla stackars uteställe.
Men vi får väl se.. Alexandra kanske ångrar sig innan den helgen är här.
 
Nu ska jag lägga mig! Är så trött och jobbade till kvart i sex och nästan nonstop hela dagen med rast för lite lunch, så är gott trött i huvudet nu.
 
Snart helg. Underbart :)

Kommentarer
Postat av: Carro

BARA GÖR DE SYRRAN!!! <3

Svar: Kanske..
Jezz

2012-11-08 @ 06:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0