12 juli

Nej, det blev inget bibliotek för mig denna veckan.
Istället råkade jag köpa hem böcker och lite dvd:er på CDON..
Oops, det var ju det jag INTE skulle göra.
Ja ja, när dessa böckerna tar slut får jag väl gå till biblioteket istället då.
Så var det nästan helg. Veckorna går nått fasligt fort.
Fast det inte känns så när det är måndag morgon och man bara vill ligga kvar i sängen ;)

Och imorgon är det ju Haaks! Jag ska dit. Jag måste dit. Nu var det ju över ett halvår sen jag såg dem sist.
Måste få mig en liten fix så där emellanåt för att funka ;)
Nej då, men jag har sett fram emot detta länge nu och ja vi vet ju hur ofta det är jag gör nått i nöjes väg.
Så därför blir det lite större ;)

Nästa fredag blir det "utgång" med. För då ska vi iväg med mamma och fira henne med att titta på hennes stora älskling Magnus Uggla!
Nästan så jag roar mig lite för mycket ;)

Nu ska jag roa mig med att hitta nått att äta och sen bara läsa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0