Mat.. Mest bara jobbigt.

Åh så jäkla tråkigt det är med mat!
Att komma på vad man ska göra, laga den och ja oftast äta den är trist det med.
Och jag har noll fantasi så det blir samma samma varje vecka.
Ja det är nog mest bara på veckodagarna jag lagar mat, för att kunna ha med mig lunch till praktiken.
Så det börjar bli mycket mer tråkigt nu med samma stackars makron och korv matlåda som alla veckorna innan.

Men istället för att sitta här och klaga får jag väl gå och göra min spagetti och köttfärsås matlåda.
För det har jag ju inte ätit sen förra veckan!

Kommentarer
Postat av: Frun

kycklingsallad är också gott och lätt att göra :)

2012-01-11 @ 08:27:26
URL: http://frutonskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0