Jan. 7, 2012

Ni trodde lika mycket som jag på att jag skulle få städat igår eller? ;)

Alltså inte nått. Det ser fortfarande ut som ett bombnedslag. Men men, idag är ju en annan dag!
Fick vara hos Börje igår och titta till Johan och hans kompis en sväng då Solveig och de andra fick dåliga nyheter. Och städa hemma när man inte ens är hemma.. Det är lite svårt tror jag. Visserligen har jag aldrig testat men verkar inte jätte lätt.

Så får bli idag, startar man bara musiken och faktiskt reser sig ur soffan så brukar det ju gå.
Tänkte ju få ner julstjärna och adventstaken med, som jag inte egentligen vet varför jag hade uppe för de har knappt varit tända.. Ja ja. Det ska ju vara så, att dom är framme, så där gjorde jag ju rätt iaf.

Så jag får väl försöka resa på mig så jag kanske kommer igång.. Ni får heja på och hålla tummarna över att det blir städ idag ;)

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0