Jag gjorde det

Hör och häpna, jag fick städat idag! ;)
Det kändes bra, tills jag fick lagat mat och det igen blev disk och det känns som precis innan.
Det är ju det som är så tråkigt med städningen, känns ju inte som någon skillnad.
Förutom att jag ser andra gardiner i köket för julgardinerna och det fick jag ju bort.

När det var klart så kom Johan hit, vi har myskväll.
Så han spelar Zelda för fullt, vi har ätit oss proppmätta på tacos till en film och nu börjar det nog närma sig sova dax. Han ville sova här så då får han ju göra det :)

Sen är det nog snart dax att sova med för det finns bara en viss del av tålamod att försöka översätta engelska till svenska för någon som trycker bort texten fortare än vad man hinner läsa :P ;)

Jag ska nog börja på en bok, fick läst ut den jag höll på med idag innan städningen.
Men först bädda min säng och Johans madrass så vi inte behöver ligga utan sängkläder.

Ha en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0