4e februari

Det där mötet med arbetsförmedlingen var ju kanske inte riktigt som jag trodde.
Trodde ju iaf att han skulle fråga om hur det gick och sånt men det var bara fram med pappren för tre månader praktik till som vi skrev på och sen skulle han se om det gick att fixa till på något vis så den månaden som är mellan praktikens slut och det stödet de har där de betalar pengar till chefen kan lösa sig så jag inte bara får gå hemma. Ja ja, han försöker ju iaf komma på nått och det är ju bra. Men hade väl hoppats lite mer på att det skulle bli bestämt att jag fick jobbet efteråt. Men inget bestämt och jag får fortsätta gå och undra och vänta.

Det låter ju som att det ska bli jobb men säker är man ju aldrig förrän det finns papper på det.
Annars rullade veckan på, gick som ett skott! Härligt när veckorna är sådana.

Så nu är det helg och jag roar mig med att tvätta. Gå upp innan sju en lördag känns ju kanske inte jätte roligt men rena kläder är verkligen ett måste nu och jag kan ju sova längre imorgon :)

Annars finns det inga planer, bara ta det lungt och läsa kanske.
Har börjat läsa Katrin Zytomierskas bok om lchf. Det kanske är vart att testa.
Finns recept och matschema förslag med. Lätt och bra, slipper man tänka själv ;)
Men är än så länge bara på funderingsstadiet. Mat kostar pengar som vi vet och det är ju mycket kött och fisk och sånt som kostar pengar. Men vill man så går det.. Kanske?

Har även fått en ny inneboende...

 

Nu återstår ju bara den delen där man får se om den blir använd till det den ska eller om den blir en klädhängare ;)
Jag kan iaf berätta att man blir galet trött i låren! Eller ja, jag blir.
Helt sjukt trött, det sista är det som benen bara viker sig.
Men förhoppningsvis blir det ju bättre gång för gång. Om den nu inte slutar som klädhängare vill säga.

Usch, ser nu att jag borde städa.. Dammet ligger som ett lager överallt.
Men inte springer det ifrån mig så det lär ju ligga snällt kvar tills jag får tummen ur och göra det.

Fast nu ska jag ägna mig åt min tvätt.
Ha en härlig lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0