Feb. 16, 2012

Det var väldigt vad dagarna går fort :)
Fast skönare det än att de kryper fram.

Det där med var vi ska vara sedan är ju ett stort moln över chefen.
Men vi får hoppas att det löser sig snart så hon slipper fundera så mycket över det.
Hon har kallat mig anställd flera gånger idag och igår. Är det ett bra tecken tro? :)
Jag hoppas då det! Men är ju tre månader kvar på praktiken. Igen.
Men de första tre månaderna gick ju undan så då ska väl dessa göra det med.

Kom på idag att det är två dagar till Börje fyller. Och jag har ingen present eller ens en tanke på vad man kan ge. Han är ju besvärlig den där när det kommer till presenter. Det är sällan det blir rätt. I hans ögon ;)
Och han önskar sig inget utan säger bara "använd fantasin". Mm.. Det gjorde jag förra året och köpte ett fotbad för han pratade på ett sånt. Det står fortfarande i MIN garderob. För det var visst inte exakt ett sånt han ville ha ;) Så nej, nån fantasi har jag inte när det kommer till honom. Så han får väl vara utan då :P

Snart är det dax för en dusch, har allt använt maskinen ;)
Det är på plus mot vad jag trodde! Så är glad för det lilla.
Sen blir det sängen, är ju praktik imorgon med och sen ska jag till syster och hälsa på och passa någon av pojkarna :) Antingen hemma mys med Albin eller bio med Theo. :)

Ni får ha en trevlig kväll, det om är kvar av den.



Kommentarer
Postat av: Frun

Är han så jävla kräsen och kan med att slänga ur sig nått sånt så ska han absolut INGET ha.

2012-02-17 @ 09:04:41
URL: http://frutonskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0